جلسه فوق العاده شورای شهر ماسکو نهضت فراگير داير گرديد
سکرتريت مسوول شورای شهر ماسکو نهضت فراگير سکرتريت مسوول شورای شهر ماسکو نهضت فراگير

به تاريخ 20 ماه جاری جلسه فوق العاده شورای شهر ماسکو نهضت فراگير بخاطر تأييد و پشتيباني از تفاهمات ميان نهضت فراگير و حزب متحدملي و همچنان اتخاذ تصاميم مشخص جهت ايجاد شورای سراسری نهضت فراگير در فدراسيون روسيه تدوير يافت.

در ابتدأ رفيق عبدالغني غوربندی رييس شورای شهر ماسکو در مورد ضرورت اتحاد و همبسته گي نيروهای مترقي و وطنپرست و کنار آمدن آنان در يک سازمان وسيع صحبت نموده و با اظهار پشتيباني از اين پروسه اعضای شورای شهر را متوجه وظايف شان در اين راستا نمود.

تمام اعضای شورای شهر اشتراک کننده در جلسه مذکور با يک نظر واحد اين تفاهمات را تأييد و همچنان کميسيون کاری مرکب از 5 تن را تصويب و وظايف شان را جهت تفاهم نزديک با رفقای متحد ملي در شهر ماسکو مشخص نمود.

رفقا در مورد ايجاد شورای سراسری نهضت فراگير در فدراسيون روسيه بعد از غور و بررسي دقيق و همه جانبه به اين نتيجه رسيدند که هيچ مانعي بخاطر ايجاد شورای مذکور وجود نداشته و نبايد بوجود بيايد.همچنان تأکيد صورت گرفت که ايجاد شورای نهضت در فدراتيف روسيه نه تنها سهولت های لازم را بخاطر سازماندهي بهتر کار بوجود مي آورد،بلکه در بدست آوردن موفقيت های لازم در امر تطبيق مرام های نهضت و خواسته های مجلس موسسان در فدراتيف روسيه موثريت بيشتر خواهد داشت.

بنأ بعد از ارزيابي دقيق اين مسأله حياتي جلسه به اکثريت آرأ تصويب نمود که کنفرانس مذکور در طول ماه جنوری سال 2009 تدوير يابد.

در بخش تشکيلاتي به تعداد 9 تن رفقايي که پيشنهاد عضويت در نهضت فراگير را به واحدهای اوليه مربوط نموده بودند به اتفأق آرأ به عضويت نهضت فراگير پذيرفته شدند.

جلسه در فضای صميمانه و رفيقانه به پايان رسيد.


December 23rd, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها